Trend a adus la aceeasi masa METRO si presa din Romania
Anul 2006 tocmai incheiat a reprezentat pentru METRO Cash&Carry Romania un an aniversar: 10 ani de activitate pe piata de retail din tara noastra. Pentru a consemna acest eveniment, departamentul de PR al METRO a dorit o reimprospatare a relatiilor cu clientii companiei, o reafirmare a valorilor si specificului activitatii METRO, prin intermediul mediei din toata tara.
In acest sens, cu sustinerea departamentului de PR al Trend Communication, au fost initiate si organizate o serie de “business lunches” in cele 16 orase in care METRO are magazine. Trend Communication a fost responsabila atat cu organizarea logistica a intalnirilor, cat si cu identificarea si adunarea la aceeasi masa a celor mai importanti gazetari din orasele vizitate: redactori sefi, editori ai paginilor economice ale ziarelor, reporteri specializati pe segmentul retail sau economic in general. Media jurnalistilor prezenti la cele 16 intalniri – care au tinut din iunie pana in noiembrie 2006 – a fost de 20 de persoane.
Privind articolele aparute post-evenimente, reactiile general pozitive ale mediei fata de initiativa liderului segmentului de retail din Romania, putem spune ca intregul proces de comunicare – informatiile furnizate, pregatirea evenimentelor – a fost un succes.