Primul mare festival european din 2020, deschis! Solutii de eLearning propuse de Compania de Informatica Aplicata Spatiul urban este cadrul nostru de film din via?a de zi cu zi ... dar ramanem pe baricade cu ajutorul tehnologiei! 150 DE ANI DE EVOLUtIE CONTINUA Urme in timp

Trend a adus la aceeasi masa METRO si presa din Romania

ianuarie 2007

Anul 2006 tocmai incheiat a reprezentat pentru METRO Cash&Carry Romania un an aniversar: 10 ani de activitate pe piata de retail din tara noastra. Pentru a consemna acest eveniment, departamentul de PR al METRO a dorit o reimprospatare a relatiilor cu clientii companiei, o reafirmare a valorilor si specificului activitatii METRO, prin intermediul mediei din toata tara.

In acest sens, cu sustinerea departamentului de PR al Trend Communication, au fost initiate si organizate o serie de “business lunches” in cele 16 orase in care METRO are magazine. Trend Communication a fost responsabila atat cu organizarea logistica a intalnirilor, cat si cu identificarea si adunarea la aceeasi masa a celor mai importanti gazetari din orasele vizitate: redactori sefi, editori ai paginilor economice ale ziarelor, reporteri specializati pe segmentul retail sau economic in general. Media jurnalistilor prezenti la cele 16 intalniri – care au tinut din iunie pana in noiembrie 2006 – a fost de 20 de persoane.

Privind articolele aparute post-evenimente, reactiile general pozitive ale mediei fata de initiativa liderului segmentului de retail din Romania, putem spune ca intregul proces de comunicare – informatiile furnizate, pregatirea evenimentelor – a fost un succes.

    Romana flagEnglish | by Google Translate flagGerman | by Google Translate flagFrench | by Google Translate flagDutch | by Google Translate flagTurkish | by Google Translate flagHungarian | by Google Translate flag