Primul mare festival european din 2020, deschis! Solutii de eLearning propuse de Compania de Informatica Aplicata Spatiul urban este cadrul nostru de film din via?a de zi cu zi ... dar ramanem pe baricade cu ajutorul tehnologiei! 150 DE ANI DE EVOLUtIE CONTINUA Urme in timp

Promotie, promotie… de 3x promotie

noiembrie 2009

Sfarsitul de an atrage dupa sine si o crestere a consumului. Pentru a veni in intampinarea clientilor sai, compania finlandeza Karelia Upofloor, care produce si comercializeaza pardoseli si parchet de lemn triplu stratificat, a anuntat preturi promotionale la toate produsele comercializate.

Promovarea acestei campanii s-a desfasurat pe un mix de canale alcatuit din presa nationala, online advertising si direct mailing.

Desfasurata pe o perioada de 3 luni, octombrie-decembrie, campania a vizat toate categoriile de clienti: cei finali, prin machetele din presa scrisa, bannere postate pe site-uri specializate sau promovarea prin sistemul Google Adwords; dar si clientii business, prin campania de direct mailing. Astfel, au fost expediate 500 de scrisori unor cabinete de arhitectura, firme de constructii, firme de proiectare sau design interior.

karelia

Karelia Upofloor Oy este unul dintre cei mai mari producatori de pardoseli si parchet de lemn triplu stratificat din Europa, avand sediul central in Finlanda. Produsele companiei sunt prezente in peste 40 de tari din Scandinavia, Europa Centrala si de Est, Rusia si Statele Unite ale Americii.

    Romana flagEnglish | by Google Translate flagGerman | by Google Translate flagFrench | by Google Translate flagDutch | by Google Translate flagTurkish | by Google Translate flagHungarian | by Google Translate flag