Primul mare festival european din 2020, deschis! Solutii de eLearning propuse de Compania de Informatica Aplicata Spatiul urban este cadrul nostru de film din via?a de zi cu zi ... dar ramanem pe baricade cu ajutorul tehnologiei! 150 DE ANI DE EVOLUtIE CONTINUA Urme in timp

Partener, substanTIFF

mai 2009

Pentru al doilea an consecutiv, Trend Communication s-a implicat activ si oficial in sustinerea Festivalului International de Film Transilvania (TIFF). Activitatile agentiei au fost acelea de lobby si fundraising pentru festival si actiuni de PR si analiza promovare pentru partenerii atrasi in festival.

Daca anul trecut a fost vorba doar de un singur sponsor (dar ce sponsor! Impact SA, sponsor principal al festivalului), anul acesta Trend Communication a convins si asigurat suport in promovare pentru 4 companii si institutii: Electrogrup, Compania de Apa Somes, Consiliul Judetean Cluj si Banca Transilvania. Pe parcursul festivalului, departamentul de PR a urmarit si sustinut promovarea acestora conform cu pachetul de sponsorizare, iar departamentul de analiza media a cuantificat si sintetizat beneficiile de imagine ale celor 4 in urma participarii la TIFF.

Suportul Trend Communication pentru clientii sai a constat si in realizarea materialelor de promovare ale acestora in cadrul festivalului: machete de presa, roll-up-uri, bannere, spoturi video etc. Rapoartele de analiza a promovarii realizate post-event au evidentiat un ROI (return of investment) foarte bun, ceea ce ne indeamna sa credem ca si in anii urmatori Trend Communication, prin clientii sai si nu numai, va fi un partener de baza in organizarea si promovarea TIFF.

    Romana flagEnglish | by Google Translate flagGerman | by Google Translate flagFrench | by Google Translate flagDutch | by Google Translate flagTurkish | by Google Translate flagHungarian | by Google Translate flag