Ne-am urcat si in Maserati!
Trend Communication si-a castigat deja o reputatie in lumea golfului romanesc, prin sustinerea si organizarea, timp de 5 ani a turneului “BT Golf Cup”. De anul trecut, o alta companie mare, Auto Italia, a hotarat sa inceapa o colaborare pentru promovarea unuia din brand-urile sale de lux, Maserati.
Aceasta colaborare dintre Trend Communication si Auto Italia si-a desfasurat un nou episod sambata 2 iulie, o data cu desfasurarea pe terenul de la „Lac de Verde” din Breaza, a celei de-a doua editii a “Maserati Hole in One Golf Cup”, in care lovitura de maestru urma sa fie premiata cu un autoturism Maserati.
Au raspuns provocarii 38 de competitori, personalitati ale lumii de afaceri, manageri, directori, in timp ce peste 200 de spectatori au fost curiosi sa vada cine va fi fericitul castigator al superbului Maserati. Din pacate, automobilul in valoare de 160.000 de euro pus la bataie a ramas fara stapan, niciunul dintre competitori nereusind lovitura norocoasa.
Echipa de BTL/Events a Trend Communication a fost din nou in spatele organizarii fara repros a evenimentului, motiv pentru care colaborarea cu Auto Italia va continua cel putin pana la…. gasirea primului castigator.