METRO – 15 ani in fruntea retailului din Romania
In cei 15 ani de prezenta pe piata retailului din Romania, METRO Cash&Carry a fost mereu un inovator in ce priveste serviciile oferite clientilor si a cautat mereu sa le comunice cat mai bine acestora conceptele si noile servicii lansate pe piata. In acest sens, in an aniversar, METRO a venit din nou in intampinarea clientilor sai prin organizarea unor conferinte in principalele orase din tara menite a prezenta ultimele evolutii: dezvoltarea gamei de produse proprii, conceptul din spatele METRO Punct, serviciile noi oferite clientilor HoReCa si clientilor comerciali.
Partener in sustinerea acestor evenimente a fost, ca in fiecare an din 2003 incoace, Trend Communication. Prima conferinta a avut loc la Cluj-Napoca in luna aprilie, a doua luna aceasta la Iasi, urmand ca sirul de conferinte sa se incheie in luna octombrie, la Bucuresti.
Presa, dar mai ales partenerii traditionali de afaceri ai companiei au apreciat aceste evenimente, ca fiind puncte necesare de informare in evolutia METRO Cash&Carry si a parteneriatului strans dintre companii.
Un parteneriat cu care si Trend Communication se mandreste.