in [good_company]
Unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa companiilor IT din Cluj a organizat la începutul acestui an un pitch la care au fost invitate cele mai importante agenţii clujene. Dorinţa companiei, aflată în creştere continuă, a fost de a avea alături o agenţie pentru optimizarea comunicării companiei în interior şi exterior.
Procesul de selecţie a agenţiilor a avut două etapte, iar în urma prezentărilor finale ale agenţiilor Vitrina Advertising şi Trend Communication, ISDC a decis să pornească o colaborare cu Trend Communication. Cităm din motivele acestei alegeri:
“- analiza complexa si pertinenta a premiselor definite pentru pitch (inclusiv pozitionarea ISDC pe piata IT)
– gradul mare de aplicabilitate a proiectului pilot la obiectivele specifice ale ISDC (promovarea brand-ului intr-o maniera foarte targetata, diferita si de impact)
– structurarea foarte buna a prezentarii
– consistenta si inventivitatea conceptului creativ
– entuziasmul si coeziunea echipei care a sustinut proiectul pilot”
Conceptul propus de Trend Communication „in [good_company]” a ţinut cont de specificul publicului ţintă – mediul IT din Cluj – şi valorile pe care compania le-a promovat până acum şi care se rezumau in “not just a place to work”.
Trend Communication a dovedit încă o dată că poate oferi clienţilor săi proiecte complexe şi complete de comunicare.