Identitati noi, clienti vechi
Chiar daca nu constituie una din activitatile sale principale, nefiind un shop de creatie, crearea de brand identity este o activitate constanta in ansamblul de servicii oferit de Trend Communication. Cele mai recente realizari sunt conceperea identitatii aniversare a partenerului Habitat pentru Umanitate si producerea manualului de identitate al parteneriatului privat Impact-Primaria Cluj-Napoca, materializat in societatea Lomb SA.
Trend Communication este partener oficial al Habitat pentru Umanitate Cluj de mai bine de 2 ani. In aceasta perioada, agentia a sustinut atat financiar, cat si prin servicii prestate pro bono organizatia non-guvernamentala cea mai activa din Cluj-Napoca. Anul acesta este unul aniversar pentru Habitat, organizatia implinind 10 ani de activitate in Cluj. Au dorit sa marcheze acest eveniment, printre altele, printr-o identitate adaptata ocaziei. Aceasta a fost exprimata printr-un logo si un slogan care sa integreze atat caracteristicile organizatiei (identitatea, activitatea, scopul), cat si un mesaj aniversar.
In al doilea caz, Trend Communication desfasura deja de mai bine de 2 ani de zile, activitati de PR si promovare pentru dezvoltatorul imobiliar Impact, in momentul in care clientul a cerut realizarea unei identitati corporate pentru societatea Lomb SA. Societatea este persoana juridica aflata in spatele proiectului din dealul Lomb, cel mai mare proiect imobiliar din Transilvania. Logo-ul pe care s-a construit manualul de identitate a fost ales ca cel mai potrivit sa exprime mesajul principal al companiei: parteneriat reciproc avantajos intre Primaria Cluj-Napoca si Impact SA in cadrul societatii Lomb SA.