Ambalaje noi de primavara!
Cerintele de branding si/sau rebranding ale clientilor Trend Communication au crescut in ultima perioada, companiile, mici sau mari, incercand, printr-o imagine noua sau un produs nou, sa se apropie si mai mult de clienti.
Sectorul alimentar, si mai ales cel al producatorilor de lactate, a fost intotdeauna foarte competitiv in Romania, cu companii si produse diverse, cu clienti cunoscatori si pretentiosi. In incercarea de a comunica si mai bine calitatile deosebite ale produselor sale (cum ar fi continutul redus de sare din telemeaua de vaca sau reteta deosebita de cas proaspat), producatorul Unilact a decis sa schimbe atat ambalajul produselor, cat si etichetele acestora.
Ambalajul nou raspunde mai bine nevoilor de consum prin pastrarea unor conditii optime ale produsului pe o durata mai mare de timp. Pentru etichete, agentia noastra a realizat sedinte foto ale produselor Unilact in diferite combinatii de mancare traditionala romaneasca, clientul pozitionandu-se ca producator ce respecta retetele traditionale romanesti.
Designul propus de designerii nostri a incercat sa pastreze elemente ale ambalajelor Unilact familiare pentru consumatori si a propus elemente noi care sa-l scoata in evidenta in competitia acerba din rafturile magazinelor. Au fost create in final sase noi etichete pentru „telemea de vaca”, „cascaval Rucar”, „smantana”, „cas proaspat”, „mozzarella” si „pachet de acasa”.