Trend trage la promovare alaturi de U Cluj Primavara in casa noua Happy shopping! Trend medical v2.0 Mega Image vine la Cluj LifeRelax vindec? astenia de primavar?

Trend incita la informare corecta si prezenta la vot

decembrie 2012

Sub headline-ul “Nu vota!”, Trend Communication a demarat o campanie de constientizare a importantei prezentei la vot, prin care ne-am propus sa tragem un semnal de alarma in randul electoratului pasiv, caracterizat drept pesimist si sceptic cu privire la scena politica romaneasca.

Campania a ilustrat printr-o serie de vizuale, elementele negative ale politicii romanesti precum: promisiuni desarte, nepotism, electorat activ cu nivel educaţional redus, pomeni electorale, voturi cumparate.

Am ales pentru realizarea vizualelor o abordare ironica bazata pe psihologie inversa, pentru a activa electoratul care isi ia in serios „dreptul la vot” doar in cazul in care acest drept ii e amenintat, furat, subapreciat.

Campania noastra de informare a avut acoperire si reach mare in presa online si social media, beneficiind totodata si de aparitii la postul Realitatea TV Cluj. Am ales sa comunicam in cele 2 saptamani de campanie pe canalele media folosite cu preponderenta de electoratul tanar si pasiv.

Timeline-ul campaniei: 26 noiembrie – 9 decembrie 2012.


Restul vizualurilor campaniei le gasiti aici.