Aspirelo - aspirator de griji Parcul Industrial Ocna-Mures are acum identitate. Vizuala! TREND + TIFF = LOVE http://www.trendcommunication.ro/www/news/publifest/ Trend la putere STEPS, Festival International de dans contemporan Sesiunea Speciala Ursus la Cluj Ciao Roma! Salutari in trend de la Banca Transilvania

TIFF aduce din nou vara la Cluj

iunie 2016

Pentru al nouălea an consecutiv, Trend Communication şi Festivalul Internaţional de Film „Transilvania” au lucrat pentru a aduce un eveniment de tradiţie la standardele cu care am fost obişnuiţi de la an la an. În plus faţă de anii trecuţi, în 2016 am dezvoltat şi am diversificat această relaţie pentru a include activităţi de PR, lobby, consultanţă şi BTL.

tiff-2016

EBS Romania – an NTT Data Company a susţinut un demers cinematografic inedit – retrospectiva Sion Sono, regizor-cult al cinema-ului japonez, artist recunoscut pentru creaţiile sale provocatoare. 10 din cele 46 de filme ale regizorului japonez au fost prezente la Cluj-Napoca, printre acestea numărându-se şi Love Exposure, cel mai premiat film al lui Sion Sono, o satiră religioasă de patru ore centrată în jurul fiului răzvrătit al unui preot, care hotărâşte să comită cât mai multe păcate capitale.

E.ON România, sponsorul secţiunii „Cinema, Mon Amour”, a propus cinefililor o selecţie diversă de proiecţii plecând de la Hitchcock / Truffaut a lui Kent Jones, la Haita a lui Crystal Moselle sau Totul a început la sfârşit de Luis Ospina.

Compania de Apa Someş S.A., partener de tradiţie la secţiunea EcoTIFF, a venit şi în acest an alături de festival. EcoTIFF este un program de educaţie media şi cinematografică, cu scopul de a menţine pasiunea publicului tânăr pentru arta cinematografică şi de a influenţa primii paşii către o agendă solidă şi coerentă de programe şcolare de educaţie media.