Aspirelo - aspirator de griji Parcul Industrial Ocna-Mures are acum identitate. Vizuala! TREND + TIFF = LOVE http://www.trendcommunication.ro/www/news/publifest/ Trend la putere STEPS, Festival International de dans contemporan Sesiunea Speciala Ursus la Cluj Ciao Roma! Salutari in trend de la Banca Transilvania

Sky is the limit

martie 2008

Clujul a devenit in ultimii ani o tinta preferata a dezvoltatorilor imobiliari, care recunosc potentialul economic mare al orasului. In aceasta aglomeratie de proiecte, identificarea a devenit un lucru esential. Din punctul de vedere al unei agentii de publicitate, branding-ul devine din ce in ce mai dificil, deoarece numele dat ansamblului trebuie sa surprinda specificitatea acestuia, iar sloganul sa vina sa accentueze avantajul fata de concurenta.

Trend Communication a avut onoarea de a lucra la crearea identitatii primelor cladiri turnuri de peste 30 de etaje care se vor construi in Cluj-Napoca, la iesirea din oras spre Floresti. Brandul ales “Sky Buildings” a fost ales ca fiind cel mai reprezentativ pentru amploarea constructiilor. Sloganul “Sky is the limit” vine sa potenteze mesajul de baza ce se vrea transmis, acela ca cele 3 cladiri vor fi un maxim de inaltime dar si de calitate: unul dintre turnuri va fi dedicat birourilor, al doilea hotelurilor, iar cel de-al treilea unor locuinte de lux.

Branding-ul a fost urmat de o campanie de teasing desfasurata in presa scrisa si pe internet, campania aflandu-se in acest moment in faza de release.