Primul mare festival european din 2020, deschis! Solutii de eLearning propuse de Compania de Informatica Aplicata Spatiul urban este cadrul nostru de film din via?a de zi cu zi ... dar ramanem pe baricade cu ajutorul tehnologiei! 150 DE ANI DE EVOLUtIE CONTINUA Urme in timp

Sky is the limit

martie 2008

Clujul a devenit in ultimii ani o tinta preferata a dezvoltatorilor imobiliari, care recunosc potentialul economic mare al orasului. In aceasta aglomeratie de proiecte, identificarea a devenit un lucru esential. Din punctul de vedere al unei agentii de publicitate, branding-ul devine din ce in ce mai dificil, deoarece numele dat ansamblului trebuie sa surprinda specificitatea acestuia, iar sloganul sa vina sa accentueze avantajul fata de concurenta.

Trend Communication a avut onoarea de a lucra la crearea identitatii primelor cladiri turnuri de peste 30 de etaje care se vor construi in Cluj-Napoca, la iesirea din oras spre Floresti. Brandul ales “Sky Buildings” a fost ales ca fiind cel mai reprezentativ pentru amploarea constructiilor. Sloganul “Sky is the limit” vine sa potenteze mesajul de baza ce se vrea transmis, acela ca cele 3 cladiri vor fi un maxim de inaltime dar si de calitate: unul dintre turnuri va fi dedicat birourilor, al doilea hotelurilor, iar cel de-al treilea unor locuinte de lux.

Branding-ul a fost urmat de o campanie de teasing desfasurata in presa scrisa si pe internet, campania aflandu-se in acest moment in faza de release.