Mega Image vine la Cluj LifeRelax vindec? astenia de primavar? Aspirelo - aspirator de griji Parcul Industrial Ocna-Mures are acum identitate. Vizuala!

Sesiunea Speciala Ursus la Cluj

februarie 2014

Ursus, regele berii in Romania, de 135 de ani, isi bazeaza actiunile aniversare ale brandului pe valorile care au ajutat la constructia acestuia. Astfel, dupa lansarea unui spot aniversar 135 ani sub semnul ursului si a unui parteneriat cu WWF Romania, alaturi de care sustin activitatile singurului Centru pentru Reabilitarea Ursilor Orfani din Romania si Europa, URSUS lanseaza la Cluj o provocare creativa pentru studenti.

Sesiunea Speciala Ursus de la Cluj este construita in jurul comunitatii locale de creativi si porneste de la simbolul ursului. Provocarea consta in realizarea unui “urs” iesit din tiparele conventionale – realizat din orice tip de materiale, care sa para puternic, plin de viata, carismatic si prietenos. Ursii vor trece prin doua sesiuni de jurizare: prima va fi realizata de o comisie speciala formata din specialisti ai domeniului artistic si creativ, iar a doua se va derula online, pe platforma URSUS, unde lucrarile finaliste pot fi votate. Castigatorii se vor alege cu premii in valoare cumulata de 2000 de euro.

Sesiunea speciala URSUS

Pentru aceasta Sesiune Speciala, Trend Communication a dezvoltat conceptul concursului si strategia, s-a ocupat de partea de implementare si de cea de PR.

Dupa jurizare, va tinem la curent cu finalistii si castigatorii concursului!