Primul mare festival european din 2020, deschis! Solutii de eLearning propuse de Compania de Informatica Aplicata Spatiul urban este cadrul nostru de film din via?a de zi cu zi ... dar ramanem pe baricade cu ajutorul tehnologiei! 150 DE ANI DE EVOLUtIE CONTINUA Urme in timp

Am parcat Toyota in Central Park

martie 2009

Trend Communication a fost un partener constant al unuia dintre primele si cele mai de calitate ansambluri imobiliare din Cluj-Napoca, Central Park Residence, de la crearea identitatii, realizarea evenimentului de lansare, stabilirea strategiilor de comunicare pe parcursul diverselor etape ale constructiei.

Eficienta campaniilor de comunicare s-a vazut in numarul apartamentelor vandute pana la finalizarea constructiei, la inceputul anului trecut. Peste 80% din cele 222 de apartamente erau cumparate sau contractate in primvarara 2008.

Putinele apartamente ramase la vanzare au fost promovate la inceputul acestui an intr-o campanie promotionala, prin care clientilor li se oferea la pachet un apartament in Central Park Residence si o Toyota Yaris. Campania s-a desfasurat atat in medii clasice, presa scrisa, radio, cat si online si prin panotaj stradal fix sau mobil.

Rezultatele campaniei? Căutaţi Toyotele în parcarea Central Park.

Toyota - Central Park Residence