Aspirelo - aspirator de griji Parcul Industrial Ocna-Mures are acum identitate. Vizuala! TREND + TIFF = LOVE http://www.trendcommunication.ro/www/news/publifest/ Trend la putere STEPS, Festival International de dans contemporan Sesiunea Speciala Ursus la Cluj Ciao Roma! Salutari in trend de la Banca Transilvania

Identitati noi, clienti vechi

aprilie 2009

Chiar daca nu constituie una din activitatile sale principale, nefiind un shop de creatie, crearea de brand identity este o activitate constanta in ansamblul de servicii oferit de Trend Communication. Cele mai recente realizari sunt conceperea identitatii aniversare a partenerului Habitat pentru Umanitate si producerea manualului de identitate al parteneriatului privat Impact-Primaria Cluj-Napoca, materializat in societatea Lomb SA.

Trend Communication este partener oficial al Habitat pentru Umanitate Cluj de mai bine de 2 ani. In aceasta perioada, agentia a sustinut atat financiar, cat si prin servicii prestate pro bono organizatia non-guvernamentala cea mai activa din Cluj-Napoca. Anul acesta este unul aniversar pentru Habitat, organizatia implinind 10 ani de activitate in Cluj. Au dorit sa marcheze acest eveniment, printre altele, printr-o identitate adaptata ocaziei. Aceasta a fost exprimata printr-un logo si un slogan care sa integreze atat caracteristicile organizatiei (identitatea, activitatea, scopul), cat si un mesaj aniversar.

In al doilea caz, Trend Communication desfasura deja de mai bine de 2 ani de zile, activitati de PR si promovare pentru dezvoltatorul imobiliar Impact, in momentul in care clientul a cerut realizarea unei identitati corporate pentru societatea Lomb SA. Societatea este persoana juridica aflata in spatele proiectului din dealul Lomb, cel mai mare proiect imobiliar din Transilvania. Logo-ul pe care s-a construit manualul de identitate a fost ales ca cel mai potrivit sa exprime mesajul principal al companiei: parteneriat reciproc avantajos intre Primaria Cluj-Napoca si Impact SA in cadrul societatii Lomb SA.